حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

تولید کننده دستمال میکروفایبر

برترین تولید کننده دستمال میکروفایبر در ایران

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده دستمال میکروفایبر در بهترین کیفیت و در انواع مختلف طرح و رنگ توانسته است نامی نیک و ماندگار در صنعت نساجی و حوله بافی در سطح کشور به ثبت رساند.

فروش بهترین حوله تبلیغاتی میکروفایبر

ابعاد و رنگ دستمالهای میکروفایبر

وقتی یک محصول در بازار به محبوب بالایی دست پیدا می کند، تولیدکنندگان آن محصولات سعی می کنند تا نام و برند محصول خود را بر روی محصول درج کنند تا بر مبنای این محبوبیت، خودشان نیز نامی ماندگار داشته باشند. حوله های میکروفایبر به سبب کاربردهای شگفت انگیزی که دارند، امروزه جزو برترین محصولات صنعت حوله هستند؛ لذا شاهد ایجاد تغییرات برخی تولیدی ها روی عرضه مدلهای متنوع این محصول هستیم.

فروش عمده دستمال میکرو فایبر

فروش عمده دستمال میکرو فایبر

دستمال های میکرو فایبر با الیاف نانو تولید و با نام تجاری زرین ساپ به بازار عرضه گردیده است. الیاف حوله‌ای به کار برده شده در تولید این دستمال دارای کیفیت و دوام مناسبی بوده و در اثر شستشو و استفاده مکرر کیفیت اولیه خود را به خوبی حفظ خواهند کرد.

پخش عمده دستمال میکروفایبر

پخش عمده دستمال میکروفایبر

گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده ازنیروهای اجرائی فعال در بخش اجرائی کارخانه جات زرین ساپ در تلاش است تا محصولات خود را به صورت عمده در سراسر کشور و یا حتی دنیا پخش نماید. همواره وجود پرز دستمال بعد از نظافت سطوح شیشه ای یک مشکل بزرگ بوده و هست که وجود و تولید دستمال میکروفایبر چاره حل این مشکل است.

تولید کننده دستمال میکروفایبر

تولید کننده دستمال میکروفایبر

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده دستمال میکروفایبر در ابعاد و اندازه های مشخص و رنگ های مختلف سعی در ارائه این محصول با قدرت فوق العاده بالا را داشته و هم اکنون نیز دارد. الیاف میکرو فایبر ترکیبی از پلی استر و پلی آمید هستند که کثیفی ها و مایعات در الیاف میکرو فایبر در داخل شکاف های کوچک آن جذب می گردند و تا هنگام شستشو از آن خارج نمی شوند و صابون و صابون مایع بهترین شوینده برای آن می باشد.

عرضه مستقیم دستمال میکرو فایبر

عرضه مستقیم دستمال میکرو فایبر

به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه دستمال های میکرو فایبر توسط این وبسایت رسمی، شما می‌توانید محصول انتخابی خود را به صورت عمده با قیمت تمام شده ارزان و مناسبی از تولید کننده دستمال میکروفایبر، خریداری نموده و در مکان‌های مختلف جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار دهید.

 

خرید عمده دستمال میکروفایبر از تولید کننده

خرید عمده دستمال میکروفایبر از تولید کننده

به منظور کسب اطلاع از قیمت و چگونگی شرایط خرید عمده دستمال میکروفایبر با شماره تلفن‌های موجود در این صفحه (که متعلق به مدیر فروش گروه تولیدی زرین ساپ محصول می‌باشد) تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید از طریق کانال های ارتباطی مانند تلگرام zarrinsap1 و اینیستاگرام zarrinsaptowel و اپلیکیشن واتساپ سفارش خود را ثبت و پس از تائید، محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

ویژگی های دستمال میکروفایبر همه کاره

ویژگی های دستمال میکروفایبر همه کاره

بافت بسیار نرم و الیاف لطیف این دستمال های نانو دارای قدرت جذب بسیار بالایی است و بدون باقی گذاشتن لک و رد آب سطوح شیشه‌ای، سرامیک، ال سی دی و … را بخوبی تمیز می‌کند. همچنین تراکم مناسب بافت این دستمال های میکروفایبر در کنار قدرت جذب بالایی که دارند این امکان را فراهم می‌کند تا بدون استفاده از هیچ‌گونه مواد شوینده، آلودگی سطوح مورد نظر خود را به راحتی پاک کنید. از طرفی به دلیل خاصیت الکترواستاتیک پاک‌کنندگی در حالت خشک، دارند و در حالت تر، شکست کششی سطحی مایعات و روغن را ایجاد می کنند.

اثر جادوئی دستمال میکرو فایبر

اثر جادوئی دستمال میکرو فایبر

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده دستمال میکروفایبر، یک گزینه برتر برای شیشه و آینه می باشد. یکی دیگراز ویژگی های جالب دستمال های میکرو فایبر شیشه زرین ساپ این است که حتی بدون استفاده از مایعات شیشه شوی و با مرطوب نمودن دستمال، قابلیت پاک کردن سطوح شیشه ای را دارند و جالب تر اینکه بعد از شستشوی ساده دستمال با آب، کمترین اثری از کثیفی روی آن بر جای نمی ماند. این محصول در رنگ بندی های متنوع و در بسته بندی های یک عددی به بازار عرضه شده است.

ابعاد و رنگ دستمالهای میکروفایبر

فروش بهترین حوله تبلیغاتی میکروفایبر

 

گروه تولیدی زرین ساپ تنها تولید کننده دستمال میکروفایبر در تبریز ، دستمال های مذکور را در ابعاد مناسب در رنگ‌بندی متنوع به بازار عرضه نموده است؛ از این‌ طریق شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. شما می‌توانید از این دستمال های میکروفایبر رنگی علاوه بر منزل ، در رستوران، کافی‌شاپ، فست فود، هتل، مغازه و دیگر محیط‌‌ هایی که نیاز به نظافت روزانه دارند نیز استفاده کنید.

 

تماس بگیرید