حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

خرید حوله هتلی اعلا

خرید حوله هتلی اعلا در حال حاظر نه تنها به شکل مستقیم (از طریق مراکز و بازار های فروش) بلکه به شکل غیرمسقتیم (خرید آنلاین ) نیز در ایران امکان پذیر است.
 در سال های اخیر مجموعه هتل های بزرگ دنیا در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشتریان عزیز در تلاش بوده اند که در این راستا ارائه خدمت به شکل فراهم اوردن وسایل شخصی افراد در اتاق های هتل روشی پربازده بوده است. فراهم کردن وسایل ضروری افراد مثل حوله، مسواک، خمیردندان، شامپو و … به مسافران این امکان را می دهد تا سبک تر سفر کنند و به همین سبب این روش با جلب رضایت مشتریان همراه بوده است.

ویژگی های حوله های هتلی
حوله های هتلی برای چندبار استفاده محدود طراحی می شوند و معمولا دارای پرز های بلند برای جذب بیشتر آب می باشند. خوشبختانه تولید کنندگان ایران در حال تولید انواع حوله با جنس های متنوع هستند و حوله های هتلی نیز مانند سایر انواع حوله های با تنوع بالا تولید می شود و ست خریدار را برای انتخاب نوع حوله،جنس، طرح، رنگ و … باز می گذارند.

تولید حوله هتلی با کیفیت بالا در تولیدی زرین ساپ
زرین ساپ در سال های اخیر به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر تولید حوله در ایران شناخته شده است که محصولات این برند با درجه بالایی از رضایت مردمی همراه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس بگیرید