حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

خرید سرویس حوله نوزادی 3 تکه

تولید سرویس حوله نوزادی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن قابلیت تولید سرویس حوله نوزادی در انواع مختلف توانایی این امر را دارد تا با قیمت گذاری بر روی محصولات حوله ای خود اعم از سرویس حوله نوزاد در رنج های متعادل بتواند میزان فروش خود را بالا برده و روز به روز کیفیت محصولات خود بیافزاید.

 

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه

خرید اینترنتی <a href=حوله تن پوش بچه گانه” class=”wp-image-15836″/>

در عصر حاضر بیشتر مردم تمایل دارند تا به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه و انجام خریدی مطمئن و پرسود از روش های غیر حضوری و آنلاین برای خرید محصول خود استفاده نمایند بر این اساس با توجه به گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک ، خرید اینترنتی حوله بچه گانه را با عضویت در کانال های اجتماعی مجازی و بازدید از وبسایت های اینترنتی به شما کاربر و خریدار گرامی پیشنهاد می کنیم.شما می توانید با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش و پشتیبانی این گروه تولیدی ، سفارش خود را به ثبت رسانیده و محصول دلخواه خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.


تولید سرویس حوله نوزادی

تولید سرویس حوله نوزادی

ست حوله کودک یک محصول ویژه و کامل برای بعد از حمام کردن کودکان می باشد.این ست شامل حوله تن پوش، حوله دست و صورت، حوله حمام، لیف و یک جفت پاپوش می باشد این ست از الیاف بسیار نرم و ضد حساسیت ساخته شده است . مناسب پوست نوزاد شما ساخته شده است. ست ۵ تکه حوله کودک از الیاف طبیعی نخ پنبه‏ که در ایران به عنوان نخ شناخته می شوند، الیافی نرم دارد و بدون هیچ گونه حساسیتی است‏.‏.الیاف پنبه ای هادی حرارت هستند و حرارت بدن را به بیرون منتقل کرده و در نتیجه خنک هستند‏.‏حرارت، در ابعاد، ضخامت و میزان تراکم متفاوت، تولید می شود‏‏.


قیمت حوله استخری بچه گانه

قیمت <a href=حوله استخری بچه گانه” class=”wp-image-15834″ style=”width:546px;height:auto”/>

 

حوله باکیفیت و از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های حیوانات کوچک با تجهیزات کنار ساحلی برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند. این حوله در عین کیفیت وزن سبکی داشته و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید. این حوله مستطیلی با اندازه ۷۰ در ۱۴۰ سانتیمتر کل بدن کودک را پوشش داده و حتی پس از استفاده های زیاد به شکل اولیه خود باقی می ماند.

 


بهترین مارک ست حوله نوزادی

بهترین مارک ست حوله نوزادی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن قابلیت تولید سرویس حوله نوزادی و استفاده از متریال و مواد اولیه مصرفی مرغوب و درجه یک که اغلب از نوع پنبه می باشد توانسته است بهترین مارک حوله نوزادی را به خط تولید انبوه برساند و تاکنون توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.زرین ساپ یکی از بهترین برند ها در میان تولید کنندگان برتر حوله های بچه گانه محسوب می شود که تاکنون توانسته است بخش عمده ای از تولیدات خود را به کشور های خارجی ارسال نماید.


فروش سرویس حوله نوزاد

فروش سرویس حوله نوزاد

به دلیل تماس مستقیم حوله با پوست لطیف و حساس نوزادان بهتر است حوله ای با جنس پنبه ای را انتخاب نمایید. تا پوست کودک دلبندتان به آن حساسیت نداشته باشد. حوله ای با جذب رطوبت بالا را خریداری کنید تا زمان کمی برای خشک شدن نوزادتان نیاز باشد و خیلی زود بدنش عاری از رطوبت شود. به طور کلی کودکتان تا سن یکسالگی باید حوله ی دورپیچی استفاده کند و کلاه سه گوش کوچکی هم داشته باشد. با توجه به استقبال از فروش سرویس حوله نوزاد از نقاط مختلف جهان، تولید سرویس حوله نوزادی با افزایش و رونق چشمگیری روبه رو شده است.

کارخانه تولید حوله نوزادی

کارخانه تولید حوله نوزادی

کارخانه تولید حوله نوزادی زرین ساپ با استفاده از بهترین مواد و متریال که معمولا نخ پنبه خالص می باشد اقدام به تولید حوله های نوزادی می نماید. این حوله ها در رنگ های شاد و روشن مخصوص کودکان دختر و پسر تولید می شوند، رنگ های آبی و سبز مختص نوزادان پسر و رنگ های صورتی و قرمز مختص دختر بچه ها و از رنگ های سفید و زرد و استخوانی و کرم برای هر دو جنسیت نوزادان دختر و پسر استفاده می شود. طرح های شخصیت کارتونی برای تمامی نوجوانان و کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرند.



سایز حوله پالتویی بچه گانه

سایز حوله پالتویی بچه گانه

حوله های تن پوش کودکانه  هم در سایز های ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۱۰ از نوزادی تا نوجوانی دوخته می شوند، برای انتخاب  سایز مناسب حوله پالتویی کودکانه بهتر است قد کودک را از سرشانه تا مچ پا گرفته و بدون کم کردن این اندازه حوله ی مناسبی تهیه کنید.
زیرا کودکان مقاومت کمتری در برابر سرما داشته و بهتر است حوله ی آن ها بلند تر باشد، از طرفی به علت قد کشیدن سریع در کودکان، بهتر است حوله  بلند تری تهیه کنید تا کودک شما  بتوانید به مدت یک تا دو سال از این حوله استفاده کند.از عوامل تاثیر گذار در سایز حوله های تن پوش بچه گانه می توان به قد حوله پالتویی و دور حوله به صورت باز شده اشاره نمود.

 

ویژگی های حوله تن پوش بچه گانه

ویژگی های حوله تن پوش بچه گانه

سعی کنید حوله ای که خریداری می کنید فاقد رایحه های معطر باشد. حتی اگر بر روی جلد آن حک شده بود که برای نوزادان بی خطر است، از خرید این حوله اجتناب کنید. چون ممکن است کودک دچار آلرژی و مشکلات تنفسی شود.حوله ی زبر نخرید، پوست کودک شما بسیار حساس و نرم است. همانطور که گفته شد جنس پنبه ای گزینه ی خوبی می باشد.

تماس بگیرید