حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

فروش حوله استخری

قطب فروش حوله استخری در دنیا

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان قطب فروش حوله استخری در دنیا با ویژگی های منحصر به فرد بسیار که از جمله آنها می توان به آبگیری فوق العاده بالا و عدم پرزدهی و تراکم بافت و انسجام بسسیار بالا اشاره نمود که موجب مطرح شدن برند ممتاز زرین ساپ در بازارهای جهانی شده است.

 

فروش حوله یکبار مصرف استخری

فروش حوله یکبار مصرف استخری

 

این مدل حوله ها به دلیل جذب بسیار بالای آب می تواند بهترین وسیله برای خشک کردن بدن بعد از شنا باشد. ممکن است در بیشتر اوقات که به فکر رفتن به استخر هستیم به دلیل شور و هیجانی که داریم حوله خود را فراموش کنیم. حوله یکبار مصرف استخری این حوله ها در خود استخر ها هم به فروش می رسد.حوله های یکبار مصرف در استخرها از اهمیت بالایی برخوردار است. .بخاطر همین وجود حوله ی یکبار مصرف می تواند از ضروری ترین اسباب راحتی شناگران باشد تا با آرامش خاطر به شنا بپردازند

 

قطب فروش حوله استخری در دنیا

قطب فروش حوله استخری در دنیا

 

افرادی هستند که تمایلی به استفاده از حوله‌های تن‌پوش یا همان پالتویی ندارند، برای این افراد حوله‌های حمامی با ابعادی که ذکر شده بهترین انتخاب خواهد بود. اکثر طراحی های حوله استخری که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها نموده است، کاملا ساده بوده و در حاشیه‌های آن نقش‌ های محو و زیبا و ساده‌ای می‌بینید که در عین سادگی، جذابیت خوبی به آن بخشیده است.

 

 

 

فروش حوله استخری زرین ساپ در تبریز

فروش حوله استخری زرین ساپ در تبریز

 

طراحی زیبا، تنوع رنگی جذاب، کیفیت دوخت عالی و الیاف پنبه‌ای مرغوب، ویژگی‌های یک حوله استاندارد است که مورد نیاز هر شخصی است طرحی که برای این حوله در نظر گرفته شده است بسیار زیبا بوده و قطعا با دیدن تصمیم خود را برای داشتنش نهایی می‌کنید. برای رفتن به استخر به همراه داشتن یک حوله بزرگ کمی دردسرساز است. پس برای رهایی از این مشکل حوله‌های استخری زرین ساپ بهترین انتخاب است.

 

 

فروش حوله استخری با مقاومت بالا

فروش حوله استخری با مقاومت بالا

 

بافت حوله از الیاف طبیعی و ضد حساسیت پنبه تشکیل شده است. پنبه علاوه بر لطافت و طول عمر بالا، در برابر شست‌و‌شوی مداوم نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. این حوله‌ی نرم برخلاف محصولات مشابه در بازار، رنگ و پرز نمی‌دهد و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، نخ‌ها از بافت اصلی آن جدا نمی‌شوند.

 

مزایای  فروش آنلاین حوله استخری

مزایای  فروش آنلاین حوله استخری

امروزه و در عصر حاضر با توجه به ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک و تمایل مردم به خرید و فروش  های آنلاین کارشناسان و مدیریت گروه تولیدی زرین ساپ را برآن داشت تا با ایجاد وبسایت ها و فروشگاه اینترنتی زرین ساپ و همچنین کانالهای اجتماعی مجازی روش های دسترسی به هریک از این رسانه های مجازی را میسر نماید.

 

حوله استخری پسرانه

حوله استخری پسرانه

یکی از ویژگی‌های مهم حوله استخری پسرانه، نرمی و لطافت آن است و این حوله‌ها از بافت‌ نرمی ساخته شده‌اند که به صورت خاص پوست پسران را محافظت می‌کنند واز طرفی نیز، جذب آب بالا از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع حوله است.همچنین، حوله استخری پسرانه قدرت خشک شدن سریعی دارد و این ویژگی مهم باعث می شود تا با سرعت خشک شوند و بتوانند به فعالیت‌های دیگر بپردازند. علاوه بر این، حوله استخری پسرانه به خاطر طراحی و مواد با کیفیتی که در آن استفاده شده‌اند، در برابر استفاده مداوم و شست‌وشو مقاوم است، به طوری که می‌تواند به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

ویژگی حوله های استخری زرین ساپ

ویژگی حوله های استخری زرین ساپ

 

جنس حوله‌های استخری زرین ساپ از پنبه با کیفیت بوده و بدون شک هیچ حساسیت پوستی بعد از استفاده از این حوله به سراغ شما نخواهد آمد. اکثر حوله های دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ با ضخامت و تراکم بافت بالا طراحی شده و هر دو طرف آن از آبگیری خوبی برخوردار است.با خرید حوله استخری از مجموعه زرین ساپ این اطمینان به شما داده می شود که خرید های مجدد و آتی خود را نیز از این مجموعه انجام حواهید داد و مشتری دائمی این مجموعه خواهید بود.

تماس بگیرید