حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

خرید عمده حوله تن پوش

فروش و خرید عمده حوله های تن پوش و لباسی به دلیل استقبال هموطنان عزیز گسترش یافته است و با قیمت عمده به سراسر کشور پخش و عرضه میشود.

قطب فروش حوله تن پوش در دنیا

حوله تن پوش عمده

امروزه تولید مدل های مختلفی از حوله های تن پوش و لباسی در کارخانجات مختلف ایران صورت میگیرد که برند زرین ساپ به عنوان یکی از نمونه های برتر این مجموعه با محصولات با کیفیت و تولید حوله های تنپوش اعلا میپردازد.
متریال این محصولات از صد در صد پنبه تولید شده است، این محصول دارای بیشترین تقاضا برای خرید حوله تنپوش عمده میباشد زیرا قیمت مقرون به صرفه ای دارند و اکثر موارد در بسته بندی های شیک و زیبا ارائه میشود.

مرکز فروش حوله تن پوش با جنس مرغوب

حوله تن پوش عمده باکیفیت

حوله های پالتویی از نخ های پنبه تولید میشود. این نخ ها جزو باکیفیت ترین نخ های موجود برای به کار بردن در حوله های تنپوش میباشد به دلیل اینکه به مرور حالت اولیه خود را از نمیدهند و لطافت و نرمی بیشتری نسبت به سایر نخ های بکار رفته در حوله را دارد.برای بافت این حوله ها از بروز ترین دستگاه ها استفاده شده و همین موضوع باعث بیشتر شدن کیفیت محصولات میشود.شما عزیزان میتوانید با همکاران فروش ما تماس حاصل فرمائید و با مشاوره رایگان بهترین انتخاب را انجام دهید و حوله تن پوش عمده خود با خیالی آسوده سفارش دهید

حوله تن پوش ارزان زرین ساپ

قیمت حوله تن پوش عمده ارزان

قیمت عمده حوله تن پوش ارزان یک سوال اصلی می باشد چرا که یکی از بخش های مهم سوددهی یک محصول قیمت تمام شده آن برای فروشنده است.شرکتی که قیمت ارزان تری نسبت به سایر شرکت ها میدهد احتمال موفقیتش از همه شرکت ها بیشتر است. اما اگر شما رنگ ،طرح ها و یا مدل های خاصی را در نظر داشته باشید طبیعتا بر روی قیمت تاثیر میگذارد؛ ولی در خرید هایی که حجم آنها بالا است شرکت ها سعی دارند در قیمت با مشتریان به توافق برسند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم رنگرزی این حوله ها با استفاده از رنگ های ری اکتیو انجام میشود. یکی از ویژگی های این رنگ ها ثبات رنگی آنهاست و به مرور زمان رنگشان از بین نمیرود.نحوه انجام رنگرزی با این رنگ ها به این گونه است که اپراتور با توجه به جنس و کیفیت بافت حوله ها به دستگاه برنامه تزریق رنگ میدهد و دستگاه نیز رنگ را با بخار آب بسیار داغ در طی زمانی مشخص به حوله تزریق میشود و رنگ مورد نظر به دست می آید.البته هنگام رنگرزی مواد نرم کننده نیز استفاده میکنند تا از خشک شدن بیش از حد پارچه جلوگیری کنند.

کاربرد حوله تن پوش

عمده فروش حوله تن پوش ارزان

عمده فروشی حوله تن پوش امروز به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است شما میتوانید حوله دلخواه ثبت سفارش کنید. حتی شما عزیزان میتوانید لوگو یا طرح مورد نظر خود را بر روی حوله تنپوش مورد نظر خود چاپ کنید.برای بسته بندی محصولات نیز به نا به خواست مشتری به دو نوع صورت میگیرد:شما میتوانید بدون جعبه این محصول را سفارش دهید تا هزینه کمتری نسبت به تمام شده کار پرداخت کنید. اما شما یک انتخاب دیگر نیز پیش رویتان دارید آن هم این است که شما میتوانید با جعبه های بسیار شیک و زیبا از ما تهیه کنید. این محصول به صورت مردانه و زنانه در بازار عرضه میشود چنانچه میدانید نسبت به جنسیت رنگ و طرح محصول تعیین میشود.

قیمت حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تنپوش عمده مردانه و زنانه

همانطور که میدانید حوله یکی از  وسیله های پر مصرف روزانه است. حوله های تن پوش مردانه و زنانه دارای رنگ های متنوعی هستند که بیشتر مواقع از رنگ های آبی برای حوله تن پوش مردانه و صورتی برای حوله های تنپوش زنانه استفاده میکنند.حوله های تنپوش مردانه و زنانه سایز های متفاوتی دارند که در ادامه بیشتر به آن ها میپردازیم.یکی از رنگ های محبوب حوله  تنپوش مردانه  رنگ سرمه ای و آبی آسمانی  و رنگ های محبوب برای زنانه صورتی و قرمز است . که تولیدی زرین ساپ با بهترین کیفیت نخ حوله های تنپوش مردانه و زنانه را تولید و عرضه بازار میکنند.

برای انتخاب درست حوله های تن پوش کافیست با یک متر ازسر شانه تا زانوی خود را اندازه گیری نمایید و سپس با توجه به جدول زیر حوله پالتویی خود را انتخاب کنید. همچنین میتوانید قد کلی خود را در نظر بگیرید و سپس ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر از قد خود کم نمایید و به اندازه مطلوب قد حوله خود را به دست پیدا کنید.برای انتخاب حوله های پالتویی کودک نیز میتوانید به این روش عمل کنید.سایزبندی حوله های تنپوش :

سایز قددور بدن آستین
s11313062
m11613463
l11913864
xl12214265
xxl12815572

 

تولیدی حوله تن پوش ارزان

یکی از تولیدی حوله تن پوش ارزان زرین ساپ میباشد . شرکت زرین ساپ با تولید انواع حوله ها در طرح ها و رنگهای مختلف و با کیفیت و با کادر  فنی و کادری مجرب و کاردان همواره سعی بر این داردند تا با تکنولوژی روز بهترین حوله هارا در کمترین زمان و با کمترین هزینه به دست مشتریان عزیز برسانند،

شما حوله تن پوش ارزان را نیز میتوانید از ما خرید نمایید. حوله های تنپوش ارزان مواردی که باعث افزایش قیمت میشوند را ندارند مانند جعبه های پلاستکی.همانطور که در بالا اشاره کردیم حوله های تولید شده توسط زرین ساپ با بهترین کیفیت تولید میشود و برای ارزان شدن تنپوش هایمان فقط از موارد اضافی کم میکنیم و به کیفیت حوله ها را تغییر نمیدهیم.ارسال این محصول به سراسر کشور صورت میگیرد و در رابطه با ارسال بار چاره ای اندیشیده شده که محصول در اسرع وقت به دست مشتری برسد.در این مجموعه محصولات دیگری همچون حوله های حمامی، حوله های پالتویی بچگانه و حوله دست و صورت و حوله تبلیغاتی نیز به فروش میرسد.

حوله تن پوش کودک

مجموعه زرین ساپ بیشترین تلاش را میکند تا بستری مناسب برای خرید اینترنتی محصولات ایجاد نماید تا شما خریداران گرامی بتوانید در کمال آرامش و اطمینان خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی حوله تن پوش عمده

انواع حوله های تن پوش در طرح های جدید و مطابق با مد روز در مجموعه زرین ساپ موجود میباشد . این محصولات از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و شکیل بوده و از آن جایی که اندام هر فرد با دیگری تفاوت بسیاری دارد اندازه محصولات زرین ساپ در اندازه های استاندارد تولید میشوند و  این محصولات در سایز های مختلف برای کودکان و بزرگ سالان تولید می شوند .

گروه تولیدی شرکت زرین ساپ با تولید انواع محصولات خود از جمله حوله های تن پوش  در طرح ها و رنگ های گوناگون توانسته است به یکی از مرکز های فروش حوله تن پوش اینترنتی تبدیل شود. امید است تا با فروش و استقبال شما مشتریان گرامی در سراسر کشور و در دنیا بتوانیم محصولاتی را متناسب با نیاز روز و درخور مشتریان عزیزمان تولید کنیم.شما میتوانید با مراجعه به سایت ما از محصولات ما دیدن کنید و محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.زرین ساپ محصولات خود را در طرح دلخواه،رنگ یا لوگو مورد پسندتان را  روی حوله درخواستیتان پیاده سازی کنیم.شرکت زرین ساپ با راه اندازی انواع راه های ارتباطی از جمله  اینستاگرام و تلگرام و همچنین راه اندازی سایت خود و به کارگیری کارشناسان مجرب در بخش فروش  توانسته است شرایط را برای تمامی مخاطبین و مشتریان گرامی برای خرید و انتخاب انواع حوله های تن پوش فراهم کنید.

معیارهای خرید حوله تن پوش

راهنمای خرید حوله تنپوش عمده

شما هنگام خرید حوله تن پوش عمده باید به چند نکته توجه داشته باشید زیرا زمانی خرید عمده شما سود ده خواهد بود که حوله های شما به فروش بروند و نکاتی که ذکر خواهد شد به میزان فروش کالای شما مربوط و تاثیر گزار میباشد.

  • کیفیت حوله :

در صورتی که بدون توجه به جنس حوله را تهیه کنید، ممکن است یک حوله بد کیفیت و نامرغوب را با قیمت یک حوله باکیفیت و ارزشمند تهیه و به‌دست آورید که نه تنها هزینه‌ای بالا صرف آن کرده‌اید، بلکه این محصولات را نمیتوانید به فروش برسانید . در خرید حوله به نکات زیر توجه فرمائید.

  • قدرت جذب حوله:

هدف از خرید حوله تن پوش باید به گونه‌ای باشد که بتواند آب را کاملا  جذب کند.در غیر این صورت حولتان با الیاف و متریال های نامرغوب ساخته شده است و برای داشتن یک خرید حوله موفق باید هنگام خرید به میزان جذب آن دقت کنید.

  • ویژگی‌های ظاهری حوله را بررسی کنید:

هنگام بررسی حوله برای خرید حتما شکل ظاهری آن را کنترل کنید زیرا سایز و اندازه اهمیت بسیار زیادی دارد و باید از لحاظ رنگ ثبات داشته باشد و ابعاد استانداردی نیز داشته باشد.
  • الیاف حوله را بررسی کنید:

نسبت به هزینه ای که میدهید حتما الیاف حوله را بررسی کنید زیرا همانطور که در بالا اشاره شد احتمال اینکه هزینه یک حوله بد کیفیت را برای یک حوله با کیفیت بپردازید وجود دارد پس دقت خود را در خرید حوله تنپوش بیشتر کنید.

  • وزن حوله :

توجه داشته باشید که هنگام خرید عمده حوله تنپوش به وزن آن توجه کنید . و حوله  ای توسط شما تهیه میشود باید وزن استانداردی داشته باشد.

مرکز خرید حوله تن پوش ارزان و با کیفیت

حوله یکی از مصارف روزانه و پرفروش است .پس همراه ما باشید مرکز خرید حوله تنپوش ارزان و با کیفیت آشنا شوید.شما اگر قصد دارید حوله تن پوش را به صورت عمده و تناژ خریداری کنید باید به تولید کنندگان و کارخانجات این محصول مراجعه نمایید.
چرا که تولید کنند گان این محصول با قیمت بسیار پایین تر و مناسب تر و بدون محدودیت تولید و در اختیارتان بگذارند.
مجموعه تولیدی زرین ساپ یکی از این تولید کنندگانی است که در همه شهر های کشور عزیزمان شروع به فعالیت کرده است. که سالهاست در زمینه نساجی فعالیت میکند.
اگر شما قصد خرید عمده را دارید میتوانید با رجوع به مشاوران زرین ساپ با آن ها در ارتباط باشید و راهنمایی مورد نیاز خود را در این زمینه به دست آورید.
چرا که مجموعه تولیدی زرین ساپ از معدود تولید کننده گانیست که محصولات تولیدی خود را علاوه برکیفیت بی نظیر خود با قیمتی مناسب و رقابتی در بازار عرضه میکند.

فروش حوله تن پوش مردانه

صادرات حوله تن پوش

صادرات حوله تن پوش  به کشورهای همجوار طبق قوانین و کاملا اصولی انجام می شود که یکی از دست آورد های این مجموعه در سال های اخیر است.که از کیفیت بالا و بسته بندی زیبا و شکیل محصول در این عرصه صادرات در جایگاه ویژه ای قرار دارد.و به دلیل تنوع بالایی محصولات همه سلیقه ها را پوشش داده و رضایت مشتریان را جلب میکنیم.بسته بندی یکی از عوامل مهم صادرات حوله است. بسته بندی کالا باید بر اساس نیاز و سلیقه مشتری باشد.یک بسته بندی بی کیفیت میتواند یک محصول با ارزش را از دید مشتری دور کند.

سفارش حوله تن پوش ارزان

صادرات حوله تن پوش زنانه و مردانه

حوله های صادراتی زنانه و مردانه از متریال نخ پنبه استفاده شده است . این نخ ها علاوه بر مقاومت بالا، از نظر  لطافت نیز  به چشم می آیند. پارچه ها و حوله های تولید شده از این نخ ها از جذب آب بالایی برخورداند. برای تولید حوله های تنپوش صادراتی از ماشین آلات به روز شده استفاده میشود. استفاده از ماشین های بافندگی به روز باعث بالا رفتن کیفیت محصول می شود. هنگام سفارش می توانید طرح یا لوگو دلخواهتان را روی حوله را به مورد نظر انتخاب کنید. طرح های روی حوله ها از طریق ماشین های بافندگی اجرا میشوند.

برای رنگرزی این محصولات همانطور که در بالا اشاره شد از رنگ های مخصوص نساجی استفاده میشود تا دوام این رنگ بیشتر باشد و عمر بیشتری نسبت رنگ های معمولی دارد .

زرین ساپ با توجه به گذشته درخشان خود آماده تولید انواع حوله هم برای هموطنان عزیز و هم برای افرادی که حوله های تنپوش را برای صادرات میخواند .

برای مشاوره رایگان و انتخاب درست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

تماس بگیرید