حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

پارچه حوله ای میکروفایبر

فروش عمده پارچه حوله ای میکروفایبر با قیمت استثنایی

پر فروش ترین دستمال های بازار دستمال هایی هستند که از جنس پارچه حوله ای میکروفایبر هستند و در کیفیت های مختلفی در بازار موجود میباشد وکه اکثرا برای پاک کردن سطوح استفاده میشود.با ما همراه باشید تا فروش عمده حوله میکروفایبر و فروش آن قیمت استثنایی را ببرسی کنیم.

پارچه حوله ای میکروفایبر

عمدتا افرادی که کارگاه خیاطی دوخت دستمال یا محصولاتی از این قبیل دارند . خواستار پارچه حوله میکروفایبر هستند و با این پارچه ها دستمال هایی تولید میکنند که از نظر کیفی باکیفیت هستند.همه وقتی خانه من را تمیز میکنیم، گرد گیری،پاک کردن پنجره ها،خشک کردن ظرف ها و… از دستمال استفاده میکنیم که اکثر این دستمال ها از این جنس هستند.

دستمال میکروفایبر از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید دستمال میکروفایبر را دارید زرین ساپ با تولید با کیفیت ترین پارچه های حوله ای با نازل ترین قیمت یک مرکز خرید خوب برای خریداران عزیز خواهد بود.

یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید به آن دقت کنید آن هم این است که جنسی که خریداری میکنید باید نرم و لطیف باشد و از ضخامت مناسبی برخوردار باشد.

زرین ساپ پارچه حوله ای میکروفایبر را به صورت عمده به فروش میرساند که شما عزیزان با رنگ مورد علاقه خود میتوانید این پارچه را سفارش دهید.

قیمت پارچه میکروفایبر + خرید و فروش

قیمت این محصول با توجه به برخی از معیار ها مشخص میشود که شما میتوانید به مدیر عامل شرکت زرین ساپ تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را از آنها بپرسید.پارچه حوله ای میکروفایبر

عواملی مثل مرغوبیت پارچه و ضخامت حجم خرید شما از تولیدی همه این موارد بر روی قیمت این محصول تاثیر دارد.

ما به شما اطمینان میدهیم که با کیفیت ترین و ارزان قیمت ترین پارچه میکروفایبر را به شما عرضه میکنیم و برای اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران فروش ما در تماس باشید و مشاوره رایگان از آن ها دریافت کنید.

 

 

 

تماس بگیرید