حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

فروش آنلاین روتختی حوله ای

فروش آنلاین روتختی حوله ای با قیمتهایی استثنایی

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن فروش آنلاین روتختی حوله ای در صدد آن است تا همواره زیبایی و هارمونی خاص و چشم نوازی به اتاق خواب شما چه در هتل و چه در منزل به ارمغان آورد.همچنین به عنوان کالای اساسی در بیمارستان ها بخش مهمی از نیازهای بیماران حاضر در این اماکن را برطرف سازد.

فروش آنلاین روتختی حوله ای

فروش آنلاین روتختی حوله ای

روتختی یکی از عوامل مهم برای داشتن خوابی راحت می باشد بنابراین خریداران روتختی باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشند تا همه ویژگی های یک کالای خواب ایده آل را داشته باشد. بنابراین بهتر است انواع روتختی را از مراکز معتبری همانند زرین ساپ خریداری کنند در این مراکز فروش روتختی های ارزان و شیک به صورت های مختلفی انجام می پذیرد که رایج ترین آن ها خرید اینترنتی و آنلاین است تا مشتریان بتوانند به راحتی این کالای پرکاربرد را تهیه نمایند.


خرید اینترنتی روتختی حوله ای

 خرید اینترنتی روتختی حوله ای

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم آوردن خرید اینترنتی روتختی حوله ای از طریق وبسایت های اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی نظیر اینیستاگرام zarrinsaptowel و تلگرام zarrinsap1 توانسته است یک خریدی مقرون به صرفه را برای خریداران عمده که اکثرا هتل ها و مراکز اقامتی و بیمارستان ها یا مراکز درمانی می باشد را امکان پذیر نماید.


مرکز فروش روتختی حوله ای هتلی

 مرکز فروش روتختی حوله ای هتلی

در ایران تولیدی های بسیاری با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و تجهیزات مدرن به تولید انواع کالای خواب از جمله روتختی های باکیفیت با مرغوب ترین الیاف و پارچه های مناسب می پردازند.

به همین جهت انواع محصولات بزرگترین تولیدی روتختی در کشور دارای مشتریان داخلی و خارجی زیادی است و موجبات رضایت مشتریان خود را فراهم ساخته و  با فروش بیشتر  حجم تولیدی انواع روتختی خود را گسترش داده است.

این تولیدی ها معمولا محصولات خود را به صورت سنتی و اینترنتی در اختیار مشتریان در سراسر کشور و حتی خارج از کشور قرار می دهند.
مشتریان با رفتن به نمایندگی های فروش این برندهای سازنده مطرح به خرید انواع روتختی به صورت حضوری می پردازند یا با رفتن به سایت آنلاین فروش این تولیدی بزرگ روتختی انواع مختلف آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه می نمایند.


فروش عمده روتختی حوله ای

 فروش عمده روتختی حوله ای

اگر به بازار فروش روتختی سری بزنید انواع مختلف این محصول را مشاهده می کنید که این نوع از کالا ها با جنس های مختلف و طرح های گوناگون خرید و فروش می گردد.
همچنین برای آگهی از لیست قیمت روز روتختی در بازار می توان با جستجو در اینترنت و استفاده از سایت های فروش آنلاین این محصول اطلاع لازم را کسب نمود.
معمولا قیمت انواع روتختی براساس موارد مختلفی تعین می گردد که برخی از آن ها به قرار زیر هستند: 

  • داخلی و خارجی بودن روتختی
  • جنس و الیاف به کار رفته در روتختی
  • طرح و رنگ روتختی
  • جنس پارچه و استحکام آن
  • نحوه خرید عمده یا جزء روتختی
  • فروش حضوری و غیر حضوری محصول 
  • و …

بنابراین در هنگام بهره مندی از فروش آنلاین روتختی حوله ای ، قیمت خرید روتختی این مؤلفه ها تأثیر بسیار زیادی دارند و به همین جهت قیمت انواع مختلف روتختی یکسان نیست، مثلا قیمت روتختی عروس با قیمت انواع روتختی یک نفره و دونفره نوجوان یکسان نیست.


روتختی حوله ای دو نفره

 روتختی حوله ای دو نفره

ما در فروش آنلاین روتختی حوله ای با مواردی از جمله جنس روتختی حوله ای دونفره روبه رو هستیم که از پنبه بوده که بسیار نرم و لطیف و همچنین ضد حساسیت میباشد.یکی از پرطرفدارترین نمونه این روتختی ها طرح حوله ای کبریتی بوده که بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است.گفتنی است امروزه استفاده از این روتختی ها در خانه ها نیز رایج شده و بدلیل سبک بودن و نرم لطیف بودن رضایت خاطر مشتریان و خریداران را جلب نموده و شستشوی خیلی آسانی دارد.

چگونه روتختی حوله ای بخریم؟

چگونه روتختی حوله ای بخریم؟

روتختی های حوله ای انواع متنوع و مختلفی دارند که همین امر موجب شده بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهند. از انواع روتختی های حوله ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روتختی حوله ای هتلی
  • روتختی حوله ا بیمارستانی
  • روتختی حوله ای کبریتی
  • روتختی حوله ای راه راه
  • روتختی حوله ای تک رنگ
  • روتختی حوله ای ساده
  • روتختی حوله ای گلدار
  • روتختی حوله ای برجسته
  • و غیره…

فروش آنلاین روتختی حوله ای را با مجموعه زرین ساپ تجربه نمایید.


تماس بگیرید