حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

خرید اینترنتی حوله

مرکز خرید اینترنتی حوله بچه گانه در تبریز

خرید اینترنتی حوله بچه گانه دراین وبسایت و فروشگاه اینترنتی با بررسی ویژگی های محصول، برای تمامی بازدیدگنندکان از سایت ، فراهم و امکان پذیر شده است.

خرید حوله پالتویی بچه گانه

خرید <a href=حوله پالتویی بچه گانه” class=”wp-image-13852″ width=”500″/>

یکی از اصلی ترین شرایط لازم برای شستشوی کودک و یا نوزاد دلبندتان، استفاده از حوله مخصوص به آنان است که در عین نرمی و لطافت خود باعث خشک شدن تمام رطوبت موجود بر روی پوست آن ها شود. برای این منظور شما باید در اولین فرصت به دنبال خرید حوله پالتویی کودک مناسبی برای فرزند خود باشید که تهیه کردن چنین محصولی همواره نیازمند توجه به یکسری نکات مهم دارد که ما در ادامه مطالب به بررسی آنها می پردازیم


خرید اینترنتی حوله بچه گانه

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با فراهم نمودن خرید اینترنتی حوله و به عنوان تولید کننده برتر محصولات حوله ای اعم از حوله نوزادی و بچه گانه با هدف ترویج گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک اقدام به ایجاد یک پلتفرم قوی آنلاین نموده است تا با بررسی مشخصات و ویژگی های محصول اقدام به انتخاب محصول خود نموده و یک خریدی بدون واسطه و مطمئن را برای بازدیدکنندکان از سایت که قصد خریدی با صرفه را دارند را رقم بزند.


خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه با استفاده از ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی امکان پذیر شده است.سفارش ثبت شده شما پس از تائید و استعلام موجودی از انبار و پس از پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی ،در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل داده خواهد شد.


خرید عمده حوله بچه گانه

خرید عمده حوله بچه گانه

امروزه تولید کنندگان حوله و خشک کننده های مخصوص کودکان و نوزادان از خلاقیت و تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی و تولید محصولاتشان استفاده می کنند تا نوزاد و کودک شما با کمترین مشکلی به هنگام استحمام کردن روبرو شود و خدایی ناکرده دچار سرماخوردگی و حساسیت های پوستی و غیره نشود. برای این منظور حوله های مخصوص کودکان و نوزادان به دو دسته کلی تقسیم می شوند که شامل:

  • حوله یک تکه ای: این نوع از محصولات همانطور که از نامشان نیز مشخص است تنها دارای یک حوله تن پوش جهت خشک کردن کودکان و نوزادان هستند که بصورت پالتویی طراحی شده باشند.
  • ست چند تکه ای: حوله های چند تکه در اصطلاح به محصولاتی اتلاق می شود که در کنار حوله موارد دیگری نظیر: لیف، اسفنج، حوله دست و صورت، دمپایی، پیشبند و غیره نیز وجود دارد و این نوع از محصولات نیز با  قیمت های مختلفی در بازار به فروش رسانده می شوند.


فروش عمده حوله بچه گانه

فروش عمده حوله بچه گانه

با توجه به تقاضای بالای این حوله ها توسط واحدهای فروش عمده ، تولید این حوله ها به صورت انبوه انجام می گیرد و باعث شده بازار فروش گرم و فعالی را به خود اختصاص دهند. گفتنی است خط تولید این نوع از حوله ها با توجه به استقبال از فروش بی سابقه آن همواره فعال بوده و کیفیت آنها توسط کارشناسان خبره و ناظرین کیفی تائید شده است.


بهترین مارک حوله بچه گانه ایرانی

 بهترین مارک حوله بچه گانه ایرانی

کارخانه تولیدی زرین ساپ در نظر دارد با تولید محصولات حوله ای با الیاف و مواد اولیه درجه یک که صد در صد از نوع پنبه بوده و مانع از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی برای کودکان دلبند والدین می شود همواره محصولی ایده آل را تقدیم حضور خریداران عمده نماید و این امید و آرزو را دارد تا با افزایش تیراژ فروش، تولید محصولات خود را به میزان انبوه ارتقا دهد.


حوله استخری بچه گانه

قیمت <a href=حوله استخری بچه گانه” class=”wp-image-13901″ width=”500″/>

حوله بچه گانه استخری در ابعاد ۷۰ در ۱۴۰ به شکل مستطیل بوده و دارای درجه کیفی بسیار بالایی است همچنین برای پوست حساس کودکان مناسب بوده و قدرت جذب رطوبت بالایی دارد. این حوله در کنار جذابیت طرح و رنگ برای بچه ها، دوخت بسیار تمیزی هم دارد. این حوله سبک و از جنس مرغوب پنبه می باشد. همچنین به راحتی قابل شستشو بوده و در برابر شستشوهای مکرر مقاوم است و اصلا حالت اولیه و کیفیت مطلوب خود را از دست نمی دهد. حوله استخری برای بعد از استخر، حمام، کنار ساحل و مسافرت کودکان مناسب می باشد.


مارک خوب حوله نوزادی

مارک خوب حوله نوزادی

کارخانه تولیدی زرین ساپ با تولید بهترین مارک حوله استخری با تراکم بافت بالا که هیچ گونه پرز دهی نداشته و از ضخامت بالایی نیز برخوردار می باشد و همچنین دارای وزن نسبتاً بالایی نیز میباشد، توانسته است نامی برتر درزمره کارخانه های تولیدی حوله نیز از خود برجای بگذارد.

تماس بگیرید