حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

قيمت خريد حوله تبليغاتي در کمترین سطح ممکن

گروه تولیدی حوله تبلیغاتی با تعیین قيمت خريد حوله تبليغاتي در کمترین سطح ممکن آماده خدمات رسانی در زمینه چاپ و دوخت برند و عنوان تجاری و معرفی حوزه فعالیت شرکت یا نهاد و یا هر سازمان دولتی و یا خصوصی را دارا می باشد.

فروش حوله تبليغاتي

فروش حوله تبليغاتي

هر کسب‌وکاری ممکن است برای ماندگاری نام و زمینه فعالیت خود اقدام به تهیه هدایای تبلیغاتی نماید، زیرا این یکی از بهترین راه‌های رسیدن به مشتریان بیشتر است. هدایای تبلیغاتی نام برند شما را گسترش داده و باعث رونق بیشتر کسب و کار شرکت شما شده و در نهایت باعث ترویج حوزه فعالیت شما خواهد شد .

یکی ازدلایلی که مشتریان اقدام به سفارش حوله تبلیغاتی می نمایند این است که کیفیت و دوام حوله های تولیدی بسیار بالا می باشد و به علت اینکه این نوع سفارشات اغلب بر روی حوله های دستی پذیرفته می شود و روزانه به تعداد مکرر مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض دید قرار دارند باعث ماندگاری برند و نام شرکت و یا سازمان شما در اذهان عمومی می شوند.
شما نمی‌توانید تنها با لبخند از مشتریان قدردانی کنید، رقبا سهم بازار شما را خواهند گرفت، محصولات تبلیغاتی یک جز مهم در ساخت برند شرکت شما هستند. 


قيمت خريد حوله تبليغاتي در کمترین سطح ممکن

قيمت خريد حوله تبليغاتي در کمترین سطح ممکن

با توجه به اینکه حوله های تبلیغاتی اغلب در ابعاد کوچک مورد سفارش قرار می گیرند دارای سطح قیمتی پایین تری نیز هستند.لازم به توضیح می باشد قیمت حوله های تبلیغاتی نسبت به نوع درج لوگو و یا برند شرکت و یا سازمان خصوصی و یا حقوقی مشخص می شود که ممکن است چاپ یا گلدوزی شود.


حوله تبليغاتي ارزان

 حوله تبليغاتي ارزان

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قيمت خريد حوله تبليغاتي بر روی حوله های تولیدی خود در رنج متوسط و ارزان توانسته است نامی برتر در زمره تولید کنندگان حوله تبلیغاتی در سطح دنیا به ثبت رساند. قیمت حوله های تبلیغاتی با توجه به نوع نخ بافته شده که صد در صد نخ پنبه می باشد و تراکم بافت آنها وهمچنین میزان ضخامت و وزن حوله تعیین میشود.

مرکز فروش عمده حوله

مرکز فروش عمده حوله

حوله های تبلیغاتی با توجه به اینکه در تیراژ بالا مورد سفارش قرار می گیرند ، به صورت عمده نیز به فروش می رسند. گروه تولیدی حوله زرین ساپ با مشخص نمودن قيمت خريد حوله تبليغاتي در سطح ارزان و با تولید و تامین انواع نیازهای تبلیغاتی سازمان های مختلف در تلاش است تا تمامی نکته نظرات مشتریان ردا چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ بصری و ظاهری بر روی حوله ها اعمال نماید.امید است تا همکاری های لازم در زمینه چاپ و دوخت این نوع از حوله ها معمول گردد.


خريد حوله فشرده تبليغاتي

  خريد حوله فشرده تبليغاتي

حوله فشرده تبلیغاتی را میتوان در قالب لگوی مورد نظر طراحی و عرضه کرد. حوله تبلیغاتی میانبری ساده و ارزان برای رسیدن به آرمانهایی است که در جهت رسیدن به آن برنامه ریزی نموده اید که مستلزم صرف وقت و هزینه زیاد است! لیکن در حوله تبلیغاتی آن هم در مدل فشرده این موارد به صورت اندک به چشم میخورد. حوله تبلیغاتی فشرده را میتوان با طراحی مورد نظر خود که غالبا بر اساس لگو یا آرم شرکت و برند اختصاصی تان است، تولید نمود.


خريد عمده حوله تبليغاتي

 خريد عمده حوله تبليغاتي

حوله های سفارشی هدایای تبلیغاتی بسیار ارزشمندی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا مشتریان بالقوه شما را از میان رقبا انتخاب کنید. هنگامی که هدیه ای مانند این را ارائه می دهید ، میهمانان احساس ارزش و قدردانی از کسب و کار شما می کنند. آنها نه تنها در طول اقامت احساس رضایت و خرسندی مینمایند، بلکه می توانند پس از بازگشت به خانه نیز شما را برای سفرهای آینده به یاد آورند. به عنوان یک امتیاز اضافی ، میهمان شما با احتمال کمتری حوله ها یا وسایل دیگری را با خود به همراه می برند که به معنی دردسرهای کمتری برای کارمندان شما و هزینه کمتر برای هتل است.


چاپ لوگو روي حوله

 چاپ لوگو روي حوله

چاپ لوگو روی حوله معمولا بر روی حوله های دستی وانواع حوله های هتلی انجام می گیرد که باعث رتبه بندی و افزایش درجه اعتبار هتل ها میشود که نتیجه آن انتخاب و مراجعه مسافران هتل در دفعات بعدی به هتل مورد نظر خواهد شد. قيمت خريد حوله تبليغاتي معمولا با توجه به کیفیت بافت و تولید آن مشخص خواهد شد


انواع حوله تبليغاتي

 انواع حوله تبليغاتي

حوله های تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید و به مرحله فروش می رسند، این نوع از حوله ها با توجه به ابعادشان در دسته بندی های زیر طبقه بندی می شوند:

انواع حوله های حمامی، دستی، ورزشی و … به عنوان حوله تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند و مشتریان می توانند انواع حوله تبلیغاتی را با آرم مخصوص و طرح و رنگ مورد پسندشان سفارش دهند

استفاده از وسایلی که مصارف روزمره دارند، برای تبلیغات از قدیم الایام رواج داشته است چرا که هر چه کارایی وسیله بیشتر باشد، بیشتر در دید و انظار خواهد بود و بدین سبب کارایی تبلیغات را بالا خواهد برد. استفاده از حوله در روش های تبلیغاتی یکی از روش های هوشمندانه است که این روزها بازار رقابتی و داغی دارد و برند های زیادی در زمینه تولید انواع حوله های تبلیغاتی فعالیت دارند.

تماس بگیرید