حوله هتلی

حوله های هتلی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ارائه آنها می نماید در ابعاد و اندازه های دستی و حمامی (استخری) و تن پوش و زیرپایی به مرحله…اطلاعات بیشترحوله هتلی

حوله ابعادی

حوله های ابعادی زرین ساپ در قالب حوله های دستی و حمامی و استخری تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسند.

مرکز خرید حوله تن پوش عمده در تهران

مرکز خرید حوله تن پوش عمده در تهران با قیمت ارزان بدلیل استقبال فراوان شما هموطنان عزیز تولید در این شهر افزایش یافته و زیر قیمت بازار به صورت عمده به سراسر کشور عرضه می گردد.

خرید حوله تن پوش عمده

حوله تن پوش،که یکی از محصولات پر مصرف و مهم در صنعت نساجی می باشد که خواستگاه زیادی در بازار حوله دارد. مراکز خرید واسطه از تولیدکنندگان خرید و این محصولات را با حاشیه سود بالا به فروش میرسانند. به دلیل وجود مدل های زیاد و متنوع در حوله های تن پوش باعث شده است تا فروش این محصولات افزایش یابد و شاهد ارزان تر شدن این محصولات باشیم.

مرکز فروش حوله تن پوش درجه یک

 

حوله تن پوش با استفاده از درجه یک ترین و بهترین متریال تولید شده است که به صورت عمده به فروش میرسد. به دلیل تولید روز افزون این کالا،از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار است. حوله های تنپوش مدل های مختلفی دارد که این موضوع باعث افزایش خلاقیت در طراحی حوله تن پوش میشود، و این موضوع باعث میشود مصرف کنندگان عزیز حوله مورد پسندشان را تهیه نمایند و از آن استفاده کنند.


فروش حوله تن پوش دارای حاشیه سود بسیار بالایی میباشد که این موجب رقابت مابین تولیدکنندگان میشود و سبب افزایش تولید و ارائه طرح های جدید به بازار میگردد، که این امر به سود مصرف کنندگان عزیز میباشد. حوله های تنپوش به دلیل راحت بودن و جذابیت بسیار زیادی که نسبت به سایر حوله ها دارد باعث شده که خواهان زیادی داشته باشد.

قیمت حوله تن پوش ارزان

 

 

قیمت حوله تن پوش توسط تولید کنندگان تعیین میشود، که یکی از تولید کنندگان مطرح در زمینه حوله تن پوش زرین ساپ میباشد. که دارای تنوع بسیار زیاد کالایی است. این تولید کننده، از الیاف طبیعی پنبه استفاده میکند که باعث جذب آب میشود،این مجموعه توانسته است که با تلاش و پشتکار خریداران و مصرف کنندگان خود را راضی نگه دارد.

تولیدی حوله تن پوش ارزان قیمت

 

امروزه در کارخانجات مختلف انواع حوله های تنپوش تولید میشود که برند زرین ساپ جزو مطرح ترین تولید کنندگان است. این مجموعه با تولید حوله های با کیفیت توانسته جایگاه عالی در زمینه نساجی برای خود کسب کند.


محصولات این مجموعه عمدتا از نخ پنبه تولید می شوند، که این نخ ها جزو باکیفیت ترین نخ های موجود در بازار است. زمان خرید عمده از این مجموعه شما با کیفیت عالی، پشتیبانی ۲۴ ساعته، بسته بندی های شیک و شکیل، ارسال به موقع و وفا به عهد و… مواجه هستید.

پخش عمده حوله تن پوش

 

زرین ساپ یکی از معتبر ترین شرکت های فعال در زمینه پخش حوله تن پوش است. که با تنوع بالا به نیاز خریداران عزیز به صورت کامل پاسخگو میباشد. این مجموعه با قیمت های باورنکردنی و استثنایی همه را شگفت زده کرده است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم چنانچه قصد خرید عمده این محصول را دارید از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین که توسط خود تولیدکنندگان تاسیس شده اند خریداری نمائید. تا محصولات مورد نیاز و دلخواه خود را با قیمت های منصفانه خریداری نمایید. شما میتوانید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی های معتبر خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

عمده فروشی حوله تن پوش در تهران

 

یکی از عمده فروشی های فعال در زمینه حوله تن پوش در تهران زرین ساپ میباشد. که دارای تنوع بسیار زیادی در زمینه حوله های تن پوش و سایر حوله ها است. از جمله کالاهای پرفروش این مجموعه حوله های تنپوش مردانه،زنانه و بچگانه میباشد که با سایز بندی  و رنگبندی های مختلف بنابه انتخاب شما تولید و به صورت عمده در تهران و سایر نقاط کشور به فروش میرسد.

این مجموعه با به کارگیری افراد حرفه ای در کارخانه جات خود بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. با تلاش و پشتکار و به برکت حمایت شما عزیزان در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای مخاطبین عزیزمان داشته باشیم. حوله های تن پوش زنانه،مردانه و بچگانه با قیمت های بسیار باورنکردنی درحال گردش در بازار های تهران است. ما توصیه میکنیم که از عمده فروشان معتبر خرید خود را انجام دهید تا خریدی مطمئن و دارای سود داشته باشید.

صادرات حوله تن پوش

زرین ساپ یکی از تولید کنندگان توانا در زمینه صادرات است. در این سایت اینترنتی تک فروشی نداریم و فقط فروش به صورت عمده را میپزیریم. چنانچه قصد خرید حوله تن پوش به صورت عمده را داشتید با ما تماس حاصل نمایید تا بهترین ها را برای شما عزیزان تولید کنیم.

 

این مجموعه با تولید حوله تن پوش توانسته تا با در نظر گرفتن نیاز،سلیقه متقاضیان،رعایت استاندارد ها، مطابق با علم نوین و پیشرفته فروش آنلاین حوله تن پوش را برای متقاضیان فراهم کند و  این امکان را میدهد تا هر فردی با در نظر داشتن الگو مورد پسند، تن پوش دلخواه خود را سفارش دهد و در اسرع وقت تحویل بگیرد. این مجموعه با در نظر گرفتن تمامی سلیقه ها و نیاز های متقاضیان و آگاهی از شرایط بازار سعی در تولید محصولات متنوع و باکیفیت را داشته و خواهد داشت.

نمایندگی فروش حوله تن پوش

این مجموعه توانسته با تولید محصولات با کیفیت و همه پسند نه تنها در داخل ایران بلکه در کشور های بزرگ نیز نمایندگی فروش حوله تن پوش و سایر مدل های حوله را داشته باشد. کشور هایی مثل:دبی، نیجریه، ارمنستان، اربیل، عراق و… داشته باشد. شما عزیزان میتوانید از طریق نمایندگی های خارجی و داخلی ثبت سفارش کنید برای اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت حوله تن پوش زنانه

تن پوش زنانه یکی از پر فروش ترین محصولات به حساب می آید. به همین دلیل قیمت حوله تن پوش زنانه با توجه به مدل آن متغیر است. تن پوش زنانه مدل های مختلفی دارد که میتوان به تنپوش رکابی زنانه اشاره کرد که امروزه یکی از پرفروش ترین محصولات بازار به حساب می آید. تولیدکنندگان حوله تن پوش زنانه مدل های متنوعی مناسب با هر سلیقه ای تولید و روانه بازار می کنند. استفاده از این محصول نه تنها موجب راحتی است بلکه از احساس سرما بعد از حمام جلوگیری میکند.

 

همانطور که میدانید حوله یک وسیله شخصی میباشد، تمام اعضای خانواده حوله شخصی خود را دارند و از لحاظ بهداشتی این امر بسیار مهم است و از انواع بیماری های پوستی جلوگیری می کند. یکی از خوبی های این حوله،این است که با بستن بند بدن سریع تر خشک می شود و این محصول دارای کلاه نیز می باشند که علاوه بر خشک کردن بدن به خشک شدن موها نیز کمک میکند.اگر سرمایی هستید و بعد از هر بار حمام دچار سرماخوردگی میشوید پیشنهاد ما به شما استفاده از این مدل حوله میباشد. شما زمانی که حوله لباسی را به تن دارید میتوانید به تمامی کارهایتان برسید و به دست و پایتان نپیچد.

سایزبندی حوله های تن پوش

 

برای این که بعد از حمام بتوانید به راحتی با حوله تان به کارهایتان برسید باید از حوله تنپوش سایز خودتان استفاده کنید. سایزبندی حوله های تن پوش با یک دیگر متفاوت است و باید در انتخاب تنپوش خود دقت کافی را داشته باشید.

 

برای حوله های تن پوشی که تا زیر زانو را میپوشانند کافیست کل قد خود را در نظر بگیرید و ۲۰ یا ۳۰ سانت کم کردن به قد حوله مطلوب خود برسید.

ویژگی های حوله تن پوش با کیفیت

ویژگی های حوله تن پوش خوب و با کیفیت بستگی به دیدگاه هر فردی دارد. برای مثال برخی افراد حوله های نازک و نرم را ترجیح می دهند و برخی دیگر حوله های ضخیم یا برخی حوله های گلدوزی شده و طرح دار دوست دارد. این موارد کاملا بر اساس علاقه و راحتی فردی می باشد اولین شاخصه ی یک حوله باکیفیت الیافش میباشد. حوله هایی که از الیاف ارگانیک تولید شده اند دوام بیشتری نسبت سایر حوله ها دارند و به پوست آسیب نمی رسانند.

 

  • جنس حوله باید از الیاف پنبه،میکروفایبر،بامبو، پشم باشد،در غیر این صورت مشکلات پوستی به همراه دارد .
  • باید قبل از خرید به ابعاد و سایر حوله تن پوش توجه کنید تا مناسب سایزتان باشد زیرا اگر اندازه تان نباشد،راحتی درون آن حس نمیکنیم.
  • هر چه حوله سنگین تر باشد جنس و کیفیت آن بهتر است،زیرا قدرت جذب آب بیشتری دارد و زود تر بدنمان را خشک میکند.
  • باید توجه کنیم هنگام خرید حوله ای را انتخاب کنیم که آبگیر باشد، همانطور که در بالا ذکر شد اگر حوله تان جذب خوبی نداشته باشد یعنی بد کیفیت است و بعد از استفاده بوی بدی به خواهد گرفت.

 

شما میتوانید برای خرید عمده حوله تن پوش با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

 

 

تماس بگیرید